Dodací podmínky

Cena za doručení

Pokud je hodnota objednávky menší než 1000 Kč, přičítáme manipulační poplatek 100 Kč a současně pokud je vzdálenost doručovací adresy od naši pobočky více jak 10 km, připočítáváme navíc poplatek 6 Kč za 1 km

 

 

Kdy doručíme?

Květiny můžeme doručit nejdříve 2 hodiny po zpracovnání objednávky a to pouze v případě, že úhrada objednávky je realizovaná platební kartou, nebo na dobírku (platba v hotovosti na místě doručení).

 

V případě úhrady objednávky přes bankovní účet je doručení možné nejdříve po přijetí potvrzení o přijmutí platby na účet. V případě, že nebudeme schopni Vaši objednávku včas vyřídit, ihned Vás na tuto skutečnost upozorníme.

Květiny doručujeme v časových pásmech ve všední den v době:

  • od 9 do 13 hodin,
  • od 13 do 19 hodin.
  • v sobotu a neděli je e-shop uzavřen a nepříjímáme objednávky, všechny naše květinářství jsou ale otevřené

Pokud si vyberete časové pásmo pro doručení květin, vždy nám pomůže, pokud do poznámky napíšete, kdy se bude adresát dárku vyskytovat na adrese doručení. Předem ho totiž nekontaktujeme.

 

Doručení v případě nepřítomnosti adresáta

V případě nepřítomnosti adresáta můžeme přenechat květiny u odpovědné osoby (manžel, manželka - pokud si vyloženě nepřejete, aby kytici přebíral kdokoliv jiný, uveďte to do poznámky, vrátnice, recepce, spolupracovník, soused a pod.) a o této skutečnosti kupujícího informujeme prostřednictvím telefonu, nebo e-mailu. Pokud se květiny nepodaří doručit, může si je zákazník nebo adresát vyzvednout na pobočce Veselá 22, Brno po dobu 2 dnů. Opakované doručení je možné pouze po zaplacení další cesty. Pro tuto možnost se informujte na zákaznické lince +420 542 217 629. Pokud si adresát květiny nevyzvedne po uplynutí 2 dnů, objednávka je považovaná za vyřízenou.

 

Pokud je součástí objednávky i dárek ve formě lahve vína, nebo šampaňského, může náš kurýr ověřit věk 18 let obdarované osoby před předáním objednávky.